
Regulaminy obowiązujące w YOCHI medestetic & Day SPA.
Regulamin salonu YOCHI Medestetic & Day SPA w Koninie
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa sposób funkcjonowania gabinetu kosmetycznego YOCHI Medestetic & Day SPA w Koninie, mieszczącego się przy ul. Chopina 17 A w Koninie; prowadzącego działalność w zakresie profesjonalnych usług kosmetycznych i kosmetologicznych, medycyny estetycznej, masaży i zabiegów fizjoterapeutycznych. Gabinet prowadzi również sprzedaż kosmetyków/preparatów oraz bonów podarunkowych.
- Ilekroć w relaminach opublikowanych na stronie internetowej https://www.yochi.pl jest mowa o gabinecie lub salonie, dotyczy to gabinetu kosmetycznego YOCHI Medestetic & Day SPA w Koninie.
- Klienci mają obowiązek zapoznania się z regulaminem przed przystąpieniem do jakiegokolwiek zabiegu oferowanego w ramach usług gabinetu.
- Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu gabinetu kosmetycznego oraz stosowaniem się wprost do jego postanowień.
- Gabinet YOCHI Medestetic & Day SPA otwarty jest w ciągu tygodnia w godzinach od 8.00 do 20.00 oraz w sobotę w godzinach od 8.00 do 16.00
- Gabinet oświadcza, że dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi i pomocy w zakresie świadczonych usług.
- Gabinet oświadcza, że w tym celu prowadzony jest monitoring prowadzonych rozmów, które stanowią materiał szkoleniowy i dydaktyczny, udoskonalający proces obsługi klienta w salonie. Rozmowy te nie są upubliczniane i stanowią tylko materiał szkoleniowy do potrzeb wewnętrznych.
- Gabinet oświadcza, że na terenie salonu zamontowany jest profesjonalny system monitoringu, służący ochronie mienia i zdrowia przebywających w salonie osób.
- Klienci dokonujący rezerwacji usług i odbywający swoje wizyty w salonie, akceptują system monitoringu oraz system monitorowania rozmów telefonicznych.
Klient
- Klientem może być każda, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Dopuszcza się korzystanie z zabiegów osób w wieku powyżej 14 lat, za wyraźną i pisemną zgodą rodzica, lub opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego.
- Pracownik gabinetu kosmetycznego ma obowiązek zażądania pisemnej zgody od opiekuna na planowany zabieg oraz przeprowadzenia wywiadu kwalifikującego w obecności rodzica, lub opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego.
- W przypadku braku zgody ze strony rodzica, lub opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego, pracownik ma obowiązek odmowy wykonania zabiegu.
- Klienci pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, lub których zachowanie może stanowić zagrożenie (w tym stanowi ono pokrzywdzenie ogólnie przyjętych norm społecznych) dla innych osób przebywających w salonie, nie będą obsługiwani.
Pracownik
- Każdy pracownik gabinetu kosmetycznego YOCHI Medestetic & Day SPA w Koninie posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które są weryfikowane przed rozpoczęciem pracy w gabinecie.
- Kwalifikacjami tymi są; wykształcenie zawodowe adekwatne do zajmowanego stanowiska, certyfikaty, szkolenia i atesty, pozwalające na wykonywanie określonych zabiegów.
- Pracownik każdorazowo sprawdza i odpowiednio przygotowuje swoje stanowisko pracy, według norm sanitarnych i higienicznych powszechnie obowiązujących.
- Każdy pracownik jest zobowiązany do przestrzegania przepisów BHP, P-Poż
- Jeśli klient zauważy odstępstwo od przyjętych prawnie norm, proszony jest o zgłoszenie takiej sytuacji na adres konin@yochi.pl
Świadczenie usług kosmetycznych
- Przed przystąpieniem do zabiegu, pracownik każdorazowo przeprowadza wywiad kosmetyczny w celu ustalenia czy aktualny stan zdrowia, przebyte choroby, aktualnie przyjmowane leki, nie stwarzają ryzyka zabiegowego, oraz by wykluczyć możliwe ryzyko wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
- Każdy klient jest zapoznawany z przeciwskazaniami i możliwymi skutkami ubocznymi zabiegu oraz zaleceniami pozabiegowymi. Przystępując do zabiegu klient ma ich świadomość i akceptuje je podpisując właściwą dla danego zabiegu kartę zabiegową. Brak podpisu pod kartą powoduje odmowę wykonania zabiegu po stronie pracownika gabinetu.
- Klient stosuje się do zaleceń pozabiegowych, mając świadomość, że mają one wpływ na efekt i skuteczność całej terapii zabiegowej.
- Klient ma obowiązek poinformowania pracownika o chorobach, przyjmowanych lekach, dolegliwościach, przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na skuteczność zabiegu, efekty uboczne lub narażenie się na uszczerbek w zdrowiu. W przypadku zatajenia takich informacji, salon nie ponosi odpowiedzialności za ich wystąpienie.
- Jeżeli zabieg wykonywany jest w serii zabiegowej, której kolejne zabiegi są dłuższe niż 14 dni, klient potwierdza aktualność danych zawartych w karcie klienta.
- Klient jest zobowiązany poinformować o nowych okolicznościach swojego stanu zdrowia, które mogą mieć wpływ na skuteczność i bezpieczeństwo przeprowadzanego zabiegu.
- Klient jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o pogorszeniu się stanu zdrowia/samopoczucia podczas trwającego zabiegu. W przypadku zagrożenia pracownik ma prawo odmówić dalszego kontynuowania zabiegu.
Płatności i cennik usług
- Gabinet kosmetyczny YOCHI w Koninie oferuje następujące płatności: gotówka, płatność kartą, płatność bonem podarunkowym emitowanym przez ten gabinet w terminie jego ważności lub karnet zabiegowy.
- Klient ma również możliwość rezerwacji wizyty online przez portal www.booksy.pl z możliwością płatności online za wizytę.
- Klient po odbytej wizycie jest zobowiązany uiścić opłatę według cennika, który dostępny jest na stronie www.yochi.pl
- Aktualny cennik dostępny jest na stronie głównej gabinetu. O zmianach cen klienci informowani są każdorazowo w przypadku zaistnienia takiej zmiany przed planowaną wizytą.
- Cennik nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu handlowego. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany ceny w zależności od ilości zużytego preparatu o czym klient jest wcześniej informowany, a zmianę tę akceptuje.
- Gabinet zastrzega sobie prawo zmiany ceny zabiegu w trakcie trwania terapii czy serii zabiegowych informując o tym klienta. Klient zachowuje wówczas prawo do pierwotnej ceny.
Rezerwacje usług
- Gabinet YOCHI Medestetic & Day SPA w Koninie oferuje następujące możliwości rezerwacji: przez portal www.moment.pl z możliwością płatności online za wizytę.
- Jeśli klient nie przyszedł na planowany zabieg w umówionym terminie lub nie poinformował o tym fakcie na co najmniej 48 godzin przed planowanym zabiegiem, salon ma prawo odmówić dalszych usług w gabinecie. W przypadku posiadania bonu, wartość wizyty jest odejmowana od bonu, a wizyta jest uznana za zrealizowaną.
- Na zabiegi klient przychodzi punktualnie. W przypadku spóźnienie wynoszącego powyżej 15 minut, wizyta jest automatycznie anulowana przez system, a pracownik ma prawo odmówić jej wykonania.>
- Niezależnie od powyższego, na wyraźną prośbę klienta, pracownik może przystąpić do zabiegu z zatrzeżniem, że czas trwania zabiegu zostanie skrócony o czas spóźnienia. Pracownik decyduje, które etapy zabiegu będą skrócone, przy czym wartość zabiegu pozostaje bez zmian.
- W przypadku opóźnienia leżącego po stronie gabinetu, żadne z etapów nie zostają skrócone.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wizyty. Wówczas zostanie zaproponowany najszybszy i najbardziej dogodny termin dla klienta.
- W przypadku rezerwacji usług dla 2 lub więcej osób, lub równy co najmniej 2,5 godzinom pracy salonu, gabinet prosi klienta o dokonanie wpłaty zadatku na poczet wizyty w kwocie 50zł za każdą godzinę od osoby. Zadatek należy wpłacić osobiście w recepcji salonu w trakcie rezerwacji wizyty lub na konto gabinetu, co najmniej 48 godzin przed planowaną wizytą. Zadatek przepada w momencie nie odbycia wizyty w salonie.
- Jeśli klient, co najmniej dwukrotnie odwołał zabieg bez zachowania 48 godzin anulacji, wówczas pracownik reerwujący kolejną wizytę ma prawo prosić o zadatek w wysokości co najmniej 50% umawianej wizyty.
- Każdy zadatek winien znaleźć się na koncie na 48 godzin przed planowaną wizytą. W przypadku braku zadatku, system automatycznie anuluje wizytę, a zwolnione godziny są dostępne dla innych klientów salonu.
- Jeśli klient odwołuje wizytę z zachowaniem czasu anulacji, a wcześniej dokonał wpłaty zadatku, wówczas zostaje on zwrócony w sposób, w jaki została dokonana płatność. Na prośbę klienta wpłacony zadatek może pozostać na saldzie klienta do późniejszego wykorzystania.
Reklamacje i zwroty
- Każdy klient ma prawo zgłoszenia reklamacji w terminie maksymalnie 48 godzin od wykonania usługi lub niezwłocznie od wystąpienia skutków niepożądanych, nie później niż 48 godzin od wykonania usługi. Klient jest zobowiązany w przeciągu maksymalnie 72 godzin odbyć bezpłatną konsultację z osobą wykonującą zabieg w celu określenia przyczyn i możliwych rozwiązań reklamacyjnych.
- Reklamacje składane są na piśmie, osobiście w gabinecie na wzorze reklamacji lub za pośrednictwem email na adres konin@yochi.pl Reklamacja taka zawierać musi opis problemu i powody reklamacji oraz dokumentację zdjęciową.
- Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane maksymalnie w terminie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji i osobistego stawiennictwa na konsultacji u specjalisty.
- W przypadku uznania reklamacji za zasadne, gabinet kosmetyczny wykonuje zabieg o tej samej wartości na swój koszt. W tym celu zostaje sporządzony dokument znoszący wzajemne roszczenia stron.
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, klientowi przysługuje prawo do odwołania się od decyzji w ciągu 14 dni, pisemnie na adres konin@yochi.pl lub osobiście w gabinecie.
- Po odejściu od recepcji, gabinet nie uznaje reklamacji zabiegów dotyczących subiektywnych odczuć niezadowolenia klienta z odbytego zabiegu, jeśli zabieg ten został wykonany z obowiązującymi w gabinecie standardami i procedurami oraz nie doszło do narażenia życia lub zdrowia klienta.
- Gabinet nie przyjmuje zwrotów zakupionych kosmetyków/preparatów.
Regulamin strefy Day SPA
- Niniejszy regulamin powstał w trosce o świadczenie najwyższej jakości usług i Państwa komfort w strefie SPA. Naszym pracownikom pozwala na rzetelne i odpowiednie przygotowanie zabiegów w strefie SPA.
- Przed przystąpieniem do każdego zabiegu, każdy gość jest zoobowiązany do wypełnienia karty zdrowotnej, kwalifikującej go do zabiegu.
- W określonych przypadkach personel SPA może poprosić o zaświadczenie lekarskie będące brakiem przeciwskazań do zabiegów. W przypadku braku takiego zaświadczenia, personel ma prawo odmówić wykonania usługi.
- Z usług strefy SPA może skorzystać osoba powyżej 16 roku życia za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego; każda osoba pełnoletnia, nie będąca pod wpływem środków odurzających i/lub alkoholu.
- Strefa Day Spa jest strefą ciszy i relaksu. Dlatego dbając o Państwa komfort prosimy o wyciszenie lub wyłączenie telefonów komórkowych.
- W trosce o najwyższą jakość i komfort wszystkich naszych klientów, prosimy o przybywanie na zabieg punktualnie, zgodnie z godziną rozpoczęcia usługi, co pozwala na przygotowanie się klienta do zabiegu. Umówiona godzina zabiegu jest godziną jego rozpoczęcia.
- Usługa objęta jest całkowitą przedpłatą lub rezerwacją na podstawie bonu. W przypadku braku odwołania wizyty z wyprzedzeniem, przedpłata przepada. W przypadku bonu, zostaje zrealizowana z bonu podarunkowego.
- W przypadku spóźnienia personel ma prawo odjąć czas spóźnienia od czasu zabiegu, bez redukcji ceny.
- W przypadku spóźnienia 15 minut i braku poinformowania o odwołaniu wizyty, personel ma prawo anulować wizytę w całości.
- Jeśli posiadają Państwo bon, z którego chcecie skorzystać w strefie SPA, prosimy o poinformowanie personelu podczas rezerwacji wizyty.
- Bon jest podstawą realizacji usługi. Prosimy zatem o zabranie bonu ze sobą i okazanie przed wizytą. W przypadku jego braku, personel pobiera zadatek, który zwracany jest po przyniesieniu bonu podarunkowego.
- Jeśli chcecie Państwo dokonać zmian, co do wybranego wcześniej zabiegu, prosimy o informację z co najmniej 3 godzinnym wyprzedzeniem, aby zweryfikować możliwość zmiany, jak i dobrze przygotować dla Państwa zabieg.
- Troska o środowisko i jego zasoby jest dla nas bardzo ważna. Dlatego jeśli nie możecie Państwo przyjść na zabieg z serii DAY SPA z kąpielą, to prosimy nas o tym poinformować z co najmniej 3 godzinnym wyprzedzeniem. Kąpiel jest przygotowywana pod każdego klienta indywidualnie. Nie możecie Państwo przyjść? Prosimy o informację, by oszczędzać wodę i środowisko.
- Całkowity czas trwania masażu jest następujący:
- Strefa SPA jest czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00 i sobotę od 8.00 do 16.00 Do strefy SPA wizyty umawiane są telefonicznie lub przez system rezerwacji online.
Regulamin nabywania i realizacji bonów upominkowych:
- Definicje: bon upominkowy, zwany dalej Bonem - bon na określony zabieg/pakiet zabiegów/określoną kwotę nabywany przez Klienta, zwanego dalej Zamawiającym, dla osoby trzeciej, zwanej dalej Obdarowaną. Placówka YOCHI Medestetic & Day SPA, w której nabywany i realizowany jest Bon (Yochi Medestetic & Day SPA, ul. Chopina 17a, 62-510 Konin)
- Bony upoważniają do skorzystania z usług/zakupu produktów zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu wizyty z podaniem numeru Bonu (znajduje się w dolnej części Bonu) pod numerem telefonu, bądź osobiście w gabinecie.
- Bon należy okazać przed skorzystaniem z zabiegu. Jeśli klient nie posiada bonu ze sobą, wówczas pobierana jest zaliczka w wysokości wartości bonu na poczet wizyty. Następnie po przyniesieniu bonu do gabinetu, zwracana na konto klienta.
- Bon ważny jest przez 6 miesiący od momentu jego nabycia.
- Bon w bardzo wyjątkowych sytuacjach może zostać wydłużony, po wcześniejszej zgodzie managera salonu, oraz wskazaniu terminu wizyty, który nie podlega już dalszym zmianom. Za dodatkową opłatą, wynoszącą 10% wartości bonu za przedłużenie o 1 miesiąc.
- Zakupione bony nie podlegają zwrotowi, ani wymianie na gotówkę w przypadku ich nie wykorzystania. Dopuszcza się wykorzystanie bonu przez inne, wskazane przez obdarowanego osoby, po wcześniejszej informacji w gabinecie YOCHI Medestetic & Day SPA, jeśli obdarowana osoba nie może go osobiście wykorzystać.
- W przypadku, gdy wartość usługi i/lub nabywanych preparatów przekroczy wartość Bonu, Obdarowany dopłaca różnicę.
- W przypadku, gdy wartość usług/preparatów jest niższa, gabinet nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy.
- Jeżeli Bon obejmuje zabiegi, które z powodu istnienia przeciwwskazań zdrowotnych nie mogą zostać wykonane u Obdarowanego, istnieje możliwość ich zamiany na inne o tej samej lub podobnej wartości.
- Bony nie łączą się z promocjami i rabatami dostępnymi w gabinecie; w tym bonem na pierwszą wizytę 20zł, aktualnymi promocjami w postaci ofert specjalnych.
- Bon podarunkowy nie może zostać zakupiony na usługi w promocji z uwagi na długość ważności bonu i zmieniającą się ofertę promocyjną.
- Bon może zostać zrealizowany podczas kilku wizyt w gabinecie YOCHI Medestetic & Day SPA, na dowolne zabiegi.
- Bon kupiony w YOCHI Medestetic & Day SPA przy ul. Chopina 17a w Koninie, może zostać zrealizowany wyłącznie w gabinecie YOCHI Medestetic & Day SPA.
- Bon może być wykorzystany do zapłaty za preparaty i/lub usługi tylko i wyłącznie w okresie jego ważności. Po terminie ważności bonu, nie ma możliwości użycia bonu.
- Jeśli klient mimo rezerwacji, nie odwoła jej w wyzaczonym terminie (co najmniej 48h przed planowaną wizytą), wizyta zostaje uznana za zrealizowaną, a wartość wizyty jest odejmowana od wartości bonu.
- Sposób pakowania Bonu oraz zawarte w nim dodatki (gratisy) zależą od wartości Bonu i dostepnych gratisów.
- YOCHI Medestetic & Day SPA w Koninie nie realizujemy bonów typu MyBenefit, Sodexo, TravelPass i innych.
- W przypadku bonu, którego realizacja się rozpoczęła, a została kwota do wykorzystania, maksymalny okres realizacji wynosi 3 miesiące od daty terminu ważności bonu.
- W przypadku sytuacji nie ujętych w niniejszym Regulaminie decyzje podejmuje manager YOCHI Medestetic & Day SPA
- Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zakupu Bonów. Zamawiający oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości.
- W celu poinformowania o regulaminie realizacji bonów, każdorazowo do bonu jest dokładana wkładka informacyjna dla klientów.
-
Ochrona danych osobowych:
- Kupujący dokonując Zamówienia, zakupu i rejestracji w Sklepie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych w formularzu zamówień w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tzw. „RODO”. Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu zawarcia, realizacji lub rozwiązania umowy sprzedaży Bonów i realizacji Usług.
- Administrator przetwarza dane osobowe w celu realizacji umowy (zakup Bonu).
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: YOCHI SP.J. ul. Chopina 17 A 62-510 Konin
- Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
- Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie niezbędnych danych osobowych i adresowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
Regulamin zakupów w e-sklepie YOCHI Medestetic & Day SPA w Koninie
Informacje ogólne
- Niniejszy Regulamin określa warunki dokonywania zakupów bonów podarunkowych w sklepie internetowym, pod adresem www.yochi.pl.
- Podmiotem prowadzącym sklep internetowy jest jest Yochi SP. J. z siedzibą w Koninie przy ul. Fryderyka Chopina 17 A, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000827533, NIP: 665-302-90-12, e-mail: recepcja.konin@yochi.pl, tel.: +48 605 064 747
- Regulamin jest udostępniany w sposób stały na stronie internetowej www.yochi.pl zapewniający Użytkownikom możliwość pozyskania, odtwarzania i utrwalania jego treści, w tym wydrukowania lub zapisania na nośniku w każdym momencie.
Przedmiot świadczenia
- Pod adresem www.yochi.pl prowadzony jest sklep internetowy, w którym dokonywać zakupów mogą osoby fizyczne i osoby prawne, w tym w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. W sklepie dostępne są bonu podarunkowe kwotowe oraz na wybrane usługi.
- Opis regulaminu nabywania bonów podarunkowych znajduje się w punkcjie: "Regulamin nabywania i realizacji bonów upominkowych""
Sposób i warunki zapłaty oraz spełnienia świadczenia
-
Zapewnia się możliwość wnoszenia opłat za bony, następującymi metodami:
- gotówką - płatność w siedzibie firmy Konin 62-510, ul. Fryderyka Chopisa 17A
- kartą płatniczą - płatność w siedzibie firmy Konin 62-510, ul. Fryderyka Chopisa 17A
- przelewem - rachunek bankowy do przelewu: 04 1050 1735 1000 0092 7544 3936
-
płatności online - podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- kartą płatniczą (* Visa, * Visa Electron, * Mastercard, * MasterCard Electronic, * Maestro) - płatności online za pośrednictwem Blue Media S.A.
- Wszystkie oferowane produkty, zawierają informację o cenie, a nadto w przypadku przejścia do zakupów klient obowiązany jest do zaakceptowania komunikatu oznaczonego treścią „obowiązek zapłaty”. Kupujący uzyskuje również informacje o terminie wymaganej zapłaty w zależności od wybranej metody płatności.
- Wszystkie ceny podane są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez zamawiającego.
- Przed zaakceptowaniem obowiązku zapłaty kupujący informowany jest o całkowitej cenie zakupu wraz ze wszelkimi kosztami, w tym kosztami przesyłki.
- Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT lub paragon. Na podstawie paragonu możemy wystawić fakturę VAT tylko w ciągu 7 dni od daty wystawienia paragonu.
- Korzystanie z usług dostępnych za pośrednictwem strony www.yochi.pl nie wymaga wnoszenia przez użytkownika kaucji, bądź innych gwarancji finansowych.
- Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji zamówienia niezbędny do skompletowania zamówionych produktów i realizacji wysyłki. W przypadku, gdy czas realizacji zamówienia będzie dłuższy niż podany przy produkcie personel sklepu internetowego kontaktuje się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić inną propozycję terminu realizacji zamówienia.
- Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Firma kurierska Pocztex, DPD, DHL, UPS, TNT lub Paczkomaty Inpost, gdzie termin dostawy wynosi co do zasady od 2 do 4 dni roboczych po wydaniu z magazynu.
- Koszt dostawy wynosi 16 zł niezależnie od formy płatności (przelew, pobranie) dla paczki do 30 kg.
- Dla wartości zakupu co najmniej 400 zł przesyłka jest darmowa.
Zasady odstąpienia od umowy i postępowanie reklamacyjne
- Konsumentowi, przysługuje prawo odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów, w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta bądź osobę trzecią przez niego wskazaną inna niż przewoźnik, bądź w przypadku wielu rzeczy dostarczanych osobno, partiami lub w częściach od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części w ramach danego zamówienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W celu odstąpienia od umowy, konsument obowiązany jest do wypełnienia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik do niniejszego regulaminu. Konsument ponosi bezpośrednie koszty związane z zwrotu rzeczy.
- Konsument obowiązany jest do zwrotu rzeczy bezpośrednio do prowadzącego sklep na adres podany w ust. I.2 niezwłocznie, nie późniejniż w terminie 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Prowadzący sklep obowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane prze niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Prowadzący sklep nie jest obowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów dostarczenia rzeczy jeżeli konsument wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia rzeczy oferowany przez prowadzącego sklep.
- Świadczący Usługi odpowiedzialny jest względem Użytkownika z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne, nabytych przez Użytkownika usług za pośrednictwem www.yochi.pl w zakresie uregulowanym treścią art. 556 i następne kodeksu cywilnego.
- W przypadku uzasadnionych reklamacji dotyczących wad nabytych usług, Świadczący Usługi w pierwszej kolejności zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia wady, bądź w zależności od rodzaju wady dostarczy usługę wolną od wad.
- Użytkownik ma możliwość zgłaszania reklamacji w zakresie usług świadczonych za pośrednictwem portalu https://yochi.pl/Kontakt/Kontakt , bezpośrednio do prowadzącego sklep internetowy, na adresy podane w ust. I.2 Regulaminu.
- W reklamacji zgłaszający winien wskazać i opisać zwięźle zdarzenie będące przyczyną reklamacji oraz podać swój adres -email.
- Zgłoszone reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie dłużej niż w terminie 10 dni od daty otrzymania reklamacji zawierającej wszystkie wymagane elementy, o których mowa w ust. 2. Sposób rozpatrzenia reklamacji, przesyłany jest na podany przez Użytkownika adres e-mail.
Zwroty i reklamcje
- Zgodnie z ustawą z 30 maj 2014 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towar musi być zwrócony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
- Warunkiem uznania zwrotu jest odesłanie produktu nie używanego, nieuszkodzonego i zabezpieczonego jak w oryginalnym opakowaniu. Wskazane byłoby dostarczenie do sprzedawcy dowodu zakupu danego towaru (podesłanie faktury lub paragonu).
- Gwarantujemy zwrot wartości produktu.
- Wszystkie zwroty lub reklamacje należy wysyłać na adres: YOCHI Sp. J. ul. Fryderyka Chopina 17 A 62-510 Konin.
- Zwroty lub reklamacje należy wysyłać listami poleconymi, kurierem bądź dostarczyć do siedziby firmy. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu rozpatrywane będą wyłącznie na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności doręczyciela, nie dotyczy to wad ukrytych towaru.
- Zgłoszone reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie dłużej niż w terminie 10 dni od daty otrzymania reklamacji zawierającej wszystkie wymagane elementy. Sposób rozpatrzenia reklamacji, przesyłany jest na podany przez Użytkownika adres e-mail.
- Pieniądze należne za zwracany towar zostaną wysłane do Klienta w ciągu 10 dni roboczych. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Ochrona danych osobowych
- W celu realizacji zamówienia niezbędne jest podanie danych osobowych obejmujących adres e-mail, numer telefonu, imię i nazwisko, adres.
- Administratorem danych osobowych, o których mowa w pkt. 1, w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 ze. zm.), jest prowadzący sklep.
- Dane osobowe podane dobrowolnie, przetwarzane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /DzU z 2002.101.926/ i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną /DzU 2002.144.1204/.
- Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia w ramach portalu www.yochi.pl, oraz po uzyskaniu odrębnej zgody na cele marketingowe związane z działalnością sklepu.
- Prowadzący sklep stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, zapewniające ochronę przetwarzanych danych, w tym zabezpieczenia o charakterze programistycznym, o których mowa w 36 – 39a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Dane osobowe użytkowników mogą być przekazywane podmiotom, uprawnionym do otrzymania tych danych na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
- Szczegółowe informacje odnośnie przechowywania oraz przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie naszej Polityki prywatności
Postanowienia końcowe
- Logotypy i treści zamieszczone na stronie internetowej www.yochi.pl objęte są autorskimi prawami majątkowymi należącymi do Świadczącego Usługi lub osób trzecich i podlegają ochronie.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej www.yochi.pl.
- Zmiany Regulaminu, wprowadzane są poprzez umieszczenie na stronie www.yochi.pl z zachowaniem terminu co najmniej 14 dni od dnia opublikowania, do dnia wejścia w życie. Każdorazowo dla zamawiającego obowiązywać będą regulacje obowiązujące w chwili składania przez niego zamówienia i w odniesieniu do danego zamówienia. Wcześniejsze wersje Regulaminu dostępne są również na stronie www.yochi.pl.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, stosuje się przepisy powszechnie obowiązuje, w tym przede wszystkim przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta.
- Prowadzący sklep stosuje się do kodeksu dobrych praktyk w rozumieniu ustawy z dnia 23 sierpnia 2007r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, który udostępnia się do zapoznania - dobre praktyki
- W razie sporu powstałego w związku z zamówieniem dokonanym za pośrednictwem strony www.yochi.pl , podjęte zostaną kroki celem pozasądowego jego rozwiązania za pośrednictwem procedury reklamacyjnej zgodnie z ust. VI. W przypadku nierozwiązania sporu drogą pozasądową przysługuje prawo dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego przed właściwymi polskimi sądami powszechnymi.